Friday, June 20, 2014

ME time - Tirta Spa

Semalam...stlah berpenat2an last school holiday..akhirnya aku bjaya book spa utk diri sdiri n cousin.
actually ini spa package beli thru groupon - cost me rm180  utk 3 treatments, body massage, reflexology n facial..all in 2hrs di Hotel Seri Pacific, however aku sampai lewat 10 min.

sampai2 mrk bg air halia sbagai pembuka bicara..haha...suka ati aku jer nak describe, tp sebenornya ini utk buang angin dlm bdn daa...n pastu suh kami pilih minyak yg nak digunakan utk urut nanti. actually teknik sama cuma minyak utk serve purpose ngurut tu...choice of oil yg ada ..detoxing, energizing, relaxing n ke4 aku lupa derr....hehe..tp aku pilih yg energizing..biar pnat2 yg ada hilang.

slpas pilih..pelagi..masuk bilik n change cloth ok..haha baru aku tau spa gini gaya...almaklum 1st timer..mcm jakun pun yer gak. even makcik aku dah pegi dulu n dah inform cousin aku..tp masih rasa blurrr n pastinya malu derrr...haish..nxt time aku kna ctrl keadaan uuu...

so spa time bermula..kami ber2 layan urutan n hampir terlelap...tup2 disedarkan sesi dah abis...huhu, x mo balik..nak lg..huwaaaa. bleh?? jgn harapler dik non oi...nxt time ler jawabnyer...

slpas berspa kami pi lunch n pastu ke modvier, bangsar..cuci mata jer..byk vendor x restock pakaian mrk..so choice very limited n pulang dgn tgn kosong.

No comments:

Post a Comment