Thursday, June 23, 2011

keBODOHan yg menjd pengajaran

once a while i wrote about my feelings..not only happy but also e’ sadness..n this is e’ cont of my sadness.

i have e’ facilities but i’m not using it…when i saw e’ other people is use it n put my loved one picture…how mad can i say in my heart..like want to explode – this is my stupidity!! (laugh at myself ;(

actually this is e’ story..lari frm tajuk:

e’ bomb already explode yesterday..tahap kesabaran dah abis…aku redah!! tp syg skali it seems all my fault…GOD i admit..but all these happen because of reason too!! who else can understand if not me, myself. however i need to change for betterment, change for good, change for my loved one….n he also need to change (i hope ;(

this 7 yrs of life with him full upside n down n we manage to go thru together..but e’ 8th yr is such a rocky yr for me. loves come wif money n money comes wif love too..mutually agreed..not stand alone!! so all these make as one of e’ factor towards e’ prob in our relationship.

to those single buddies out there …pls consider other people feelings when u r in relationship wif somebody yg dah berpunya scara MUTLAK!! pls think what u will feel if u r in e’ same shoe of e’ victim..if u hv heart..u r a kind person..if not, u r heartless!!

terbace frm my fren blog…i love it..so i’m sharing it here.

Tp smlm aku lbh byk bertanya dia kenapa? n most of my questions dia xleh jawab. aku tanya dia apsal dia blh sangkut dgn awek dia tu? apa yg hebatnya dia compare dgn wife dia? Dua2 soalan dia xleh jawab. Dia cuma blh ckp dia pun xtau kenapa blh jd mcm tu.. :P. Tp dia blh ckp dgn aku dh tua2 ni makin ramai pulak yg minat.. dia rasa lebih konfiden dgn diri sendiri. Aku pun cakap ler perempuan yg minat tu sbb perempuan tu ingat ko ni kaya n dh stable. kalu ko susah mcm mula2 keje dulu ko ingat ada perempuan nk himpit? masa tgh sengkek dulu, bini yg satu tulah yg setia dok kt sebelah susah n senang. dh senang, ramai ler perempuan yg himpit. tp sendiri mau ingat lah.. perempuan2 yg menghimpit ni gamaknya perempuan cap apa? lu pikirlah sendiri.. Yg perempuan pun.. xpikir dah laki org ke bapak org ke, kalu nk kebas, semacam aje lajunya... btul lah Fadhilah Kamsah ckp "hanya perempuan yg membunuh perempuan"...

tp dia ada ckp dgn aku.. awek dia tu, opismate dia juga.. betul ler kata ustaz dlm rancangan Semanis Kurma tu (bukan rancangan "Manisnya Kurma Ini" versi maharaja lawak okkkkk!), katanya manusia ni baik lelaki baik perempuan biasanya akan curang dgn org yg HAMPIR dengan dia.

No comments:

Post a Comment