Friday, April 15, 2011

x terKEJAR dek MASA

salam

agak kpenatan hr ni n few days ago n also last week. dgn ktiadaan colleague admin..kerja aku bertambah byk, almaklum temp staff kira baru lar kan nak absorb all ‘e task dlm office ni, so aku kna lar jd org yg penyibuk utk amik tahu all kerja dia, to ensure all e’ daily working process goes smoothly. However yg nak buat rasa penat sgt tu coz mmg kbetulan yg amat ler colleague aku ni deliver time co nak yr end ..so aku mmg ler teramat bz..dgn akaun sdiri n sgala adjustment yg nak dibuat n smua benda nak kena betul2 check so x der mistake bila auditor masuk nanti..yer ar, ladyboss aku tu cerewet sgt..smua mesti tip top n perfect. fhm sgt daaa…

so bila org admin x der nak tlg daily flow co ni mmg agak berat..aku lari depan blakang…discuss sana, ajar sini, posting sana, type sini..longgar jap ar lutut ni. n now dah masuk 2 weeks temp tu membantu tp masih kna ingatkan n actually lg byk kerja aku..coz apa benda yg aku pas espc kerja2 aku, aku kna bg instructions details…kang kalu salah, mau ladyboss ngamuk..kalu kerja colleague aku yg dia replace tu ada ksilapan2 kecik..ok lar coz dia pun x tahu sgt n aku sdiri pun x de ar tau sesangat pun…

however dr x der org yg bantu..dah ada ler..so syukur juga..if not mau lg penat oooo. apa2 pun masa lar yg leh bantu temp girl ni catch-up dgn styler kerja co aku ni yg mcm cacar marba …hehehe. (sdiri kutuk co!! brani nyer aku…takut!! sorry BOSS!)

ok..gtg..chow

No comments:

Post a Comment